Helgen!

Har haft en riktigt duktig helg!

I fredags vart det träning, sprang 5 km och sedan lite styrka på det. Sedan blev det idol och noblesse (min nya "måste ha", istället för kinapuffar är det nu noblesse, mmm)

I lördags mötte jag först upp bror för en fika på stan (muta) och sedan fick han hjälpa mig med diverse tekniska saker. Tur jag har min egen data- och telefonsupport, slipper långa köer och idiotförklarande människor som ändå inte hjälper en.


Se så glad han är över en kopp kaffe och kladdkaka!

Stack till gymmet, 25 minuter på cross-trainern, styrka och avslutade med 3 km löpning. Då kände jag mig värd följande:

  

Såg Valentines day, småmysig film faktiskt. Man får helt enkelt göra bästa möjliga av situationen när alla vänner är i väg på fester och du själv måste vara hemma för att man har match.

Igår var det match, och det vill ja inte prata så mycket mer om. Blir faktiskt bara sur när jag tänker på det. Vi är ett klart bättre lag men lyckas ändå inte vinna. Så går det när inte huvudet är med och den 100% inställningen, sen kan man skylla på saker hit och dit, men i slutändan sitter det i huvudet.

Vet att jag säger det varje måndag, men VARFÖR går helgen så fort...?

Nu är det dags för lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback