Blå blå blåa ben wooo!

Måndag igen, och jag är oförklarligt pigg.

Vi förlorade matchen mot Glimåkra i fredags, spelade i ösregn och storm, vi kunde lika gärna kvitterat men de var det bättre laget. Kändes inte som jag spelade fotboll, snarare som om jag sprang 30 stycken 100 meters lopp. Seriens snabbaste och vassaste anfallare hade jag emot mej. Men, jag skulle vilja säga att jag vann den matchen, 1-0 till Linda! Det kostade dock ett par riktigt fula ben.



Nu ser de inte så illa ut på bilden, men kan tillägga att hela foten var gulblå på ovansidan.

Annars har helgen bara rullat på. Fick sova ut och det behövde jag. Mått lite halvkrassligt dessutom, jäkla ont i magen, som om jag gått runt och varit åksjuk hela helgen. Så nu blir de laktosfria produkter i två veckor för att se om det är det som ställer till det.

Denna veckan får jag två paket, som jag har väntat. Hela 7 veckor har jag väntat på det enda paketet och NU ÄNTLIGEN!

Ikväll blir det fotboll, i morgon blir det personalfest på Kvällan, onsdag kommer kanske Lillebror hit, torsdag blir det fotboll och fredag har jag inga planer just nu (fest någon?), lördag blir slappedag och söndag match. Jao det är så denna veckan ser ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback