Min nya kompis prinsen!

Riktigt jäkla kul var det att titta på STCC tävlingarna. Trodde inte det skulle vara det då jag inte har något intresse av snabba bilar, men det var mäktigt att se dem köra, man fattar inte hur snabbt det går och att de kan ha kontroll över bilarna och motorcyklarna. Dock hade jag tröttnat av att köra samma varv om och om igen.

Lite extra kul att vi sprang på Carl-Philip och fick se han köra.


Kändisspaning på högsta nivå!


Prinsen tävlar

Vi tittade in i några bilar, så tyckte jag det var konstigt att det bara var ett säte i bilarna. Så jag frågade Tommy var kartläsaren satt... Ah jag vet rätt korkat.... man har ju ingen kartläsare när man kör samma varv runt en bana. Blandade ihop det med rally. Fick en rätt trögförklarande min haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback