Jag bryter ett löfte - men det är en engångsförteelse...

Jag har varit bestämd från början. Jag ska inte  ge mig in i debatten och skriva kring valet, SD och annat. Inte för att jag inte bryr mej, för det gör jag verkligen, utan mest för att det finns hur mycket som helst att argumentera kring. Men, läste nyss en av de bästa krönikorna på länge om just det faktum att SD fick den mängd röster de fick i Malmö.

Ni måste läsa! Kvällspostens nya sportkille Mattias Larsson:

http://blogg.expressen.se/mattiaslarsson/

Nog om valet, lovar att inte nämna det mer...

Förlust för Malmö igår, det suger! Dock har vi fortfarande serieledningen, men jag börjar bli orolig. HIF är ruggigt starka. Förresten hur kunde domaren missa straffsituationen för Mjällby igår (ofattbart).

Nu är det lunch, och ikväll är det personalfest. Lajbans. Vi ska testa skumbananshot. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback