Friiiiday!

Nu är det snart helg.

Äntligen helg!

Mina planer är ännu väldigt diffusa. Vet inte riktigt vad jag känner för, mer än att jag ska sova riktigt länge. Har blivit för lite sömn både förra veckan och denna veckan och det känns i hela kroppen. Nu gäspar jag så stort och mycket att det knakar i mitt huvud. Är det farligt? Kan man gäspa ihjäl sig?




Har nog inte sagt att jag fått min nya Iphone...? Iphone 4. Fick vänta 7 veckor, men det var helt klart värt att vänta på. Sjukt bra är den. Mycket snabbare än Iphone 3, bättre kamera, finare skärm, ja allt är bättre. Är supernöjd. Sjukt bra att man kan lyssna på spotify samtidigt som man är inne i andra program.



Nej, nu ska jag köra sista rycket!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback