Spännande paket =)

Avslutade då tisdagen med en AW på Malmöfestivalen. Lyssnade på Johnossi och Band of horses och hängde i öltältet på stortorget, väldigt trevligt, fast blev utsatt för ett skämt som faktiskt gick för långt. Jag tycker det är kul när man driver med folk och det får gärna vara genomtänkta och lite pinsamma skämt, men när man blandar in jobbet då har det gått för långt. Aja, inte mer om det.

Jag är otroligt lat med att lägga in bilder, så detta blir bättre sent än aldrig. Fick ett brev till jobbet i måndags. Ett sådant där brev som man blir så glad när man får, ett tjockt brunt kuvert, som alltid verkar innehålla något spännande. För ska sanningen fram så blir man som ett barn igen när det kommer till paket. Fast till skillnad från när man var yngre spelar inte innehållet så stor roll längre utan det är spänningen och glädjen med att faktiskt få något. I vilket fall som fick jag mig ett riktigt gott skratt när jag öppnade paket och såg följande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback