Tårtor

Till Simons fest gjorde Josse (brorsans flickvän) tårtorna. Simon är ju fotbollsfantast så temat blev givetvis fotboll. Riktigt riktigt fina tårtor, tittar man noga kan man se att det till och med är sömmar på fotbollsmönstret. Tårtorna blev mycket populära och som någon uttryckte det "det är ju ett konstverk".

Dessutom smakade de fantastiskt... istället för vanlig marsipan är överdraget gjort av marschmallows. Dessutom är bottnarna hemmabakade.

Japp vad jag vill ha sagt är att Josse är en grym konditor, så behöver ni en cool tårta någon gång tycker jag verkligen ni ska kolla med henne först.





Min bror är också duktig... på telefoner och sånt... ;)


Kommentarer
Postat av: Mathias

Ja, visst är jag :D

2010-09-06 @ 13:06:45
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback