Svisch poff bang!

Woooow vilken jäkla fart jag hade sista delen av förra veckan. Var inte många minuter jag satt ner. Känns knappt som jag har haft någon helg då allt bara svishat förbi.

och så var det måndag igen.

I fredags var det match mot Bromölla, kassaskåpssäker vinst med 3-1, nu lurar vi i toppen. Körde sedan till Hörby, eller inte hörby utan någonstans mitt ute i skogen för lite trevligheter. Upp tidigt lördag.

Duka, handla, förbereda, lägga upp mat, göra mej i ordning, hämta tårtor, ja allt gick i ett. Var dags för Simons 30 års fest. Jag blev i veckan tillfrågad om jag ville vara toastmaster, kan inte säga nej när jag får sådana frågor. Hade inte hunnit planera så mycket så kände mej lite stressad och nervös. Men det gick hur bra som helst och var faktiskt riktigt kul.

Riktigt kul var festen också. Bra ös hela kvällen, vid 4 åkte vi hem.

Daniel frågade mej igår
- Varför tog alla tjejer av sig skorna vid 1-tiden, alla tjejer på dansgolvet gick ju omkring barfota.

Jadu, testa själv att gå i högklackade en hel kväll. Död åt trampdynorna. Hihi men det var en rolig fråga.

Söndagen sov jag mest. Sov länge, år frukost, sov i soffan, såg IFK spela, middag hos mamma och sedan var dagen slut och helgen likaså. Tjoff sa det.

Har en del roliga saker att se fram emot nu:

* Sverige - San Marino på Swedbank stadion
* Bio med Mimmilajnen
* Ledig på torsdag
* Klippning hos Annlouise
* Ledig på måndag
* Sminkväll
* MFF - HIF på Swedbank stadion
* Karnevals fest

Kommer bli bra två veckor nu!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Vet inte hur många matcher jag har spelat med Sverige mot Sand Marino i Fifa 98. Det var ju det sämsta laget :D

2010-09-06 @ 13:12:35
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback