Den som är med i leken får leken tåla

Det blev ett kort besök på Siesta igår, hämtade ut mitt VIP band och tänkte att jag lika gärna kunde ta en runda för att kolla in läget. Men, jag borde vetat bättre, "bara kolla in läget" funkar inte på Siesta. Direkt sprang jag på kändisar från höger och vänster och det slutat med att jag fastnade i ett öltält med Annlouise, Joel, Simon och Daniel, dock blev det ingen öl för mig eftersom vi har match idag, men klockan tickade likväl i väg.

Är därför lite trötter idag. Men, slutar redan två, tänker kompa några timmar så jag slipper stressa ihjäl mig till matchen. Match borta i Glimåkra idag. Är inte sugen på match, är lite trött på fotboll överlag just nu, hoppas det snart vänder. Typiskt mig, är så fruktansvärt dålig förlorare, när det då går dåligt för laget så tröttnar jag på fotboll, jag orkar inte må så jäkla dåligt som jag mår efter en förlust då hoppar jag hellre det. Likadant med spel, vill inte spela de jag tror jag ska förlora i, jag orkar inte ta förlusten! 

Har en sådan rolig lek på gång med mamma, men kan inte avslöja något eftersom hon med all säkerthet läser det då. Alltid kul att vara lekledare, nästan bättre än att vara med i leken själv. 

Lunchen slut och jag ska jobba ihjäl mig sista timmen nu!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback