Kasta om du kasta ska!

Igår hade jag en tröttis-dag. Så trött att jag inte ens orkade skriva något. Vet faktiskt inte om jag gjorde någon vidare nytta alls på jobbet heller, men jag försökte och det är faktiskt det viktigaste. (Gjorde jag någon nytta överhuvudtaget igår?).

Malmö vann i måndags mot BP och det var riktigt skönt. Var en nervös match, men det ordnade sig till det bästa. Lite onödig utvisning av Wilton, dock förstår jag honom, Guidetti är en riktigt störunge, men skulle han ändå kasta bollen på honom kunde han väl ha kastat hårdare, så utvisningen gjorde någon nytta.

Har en lite stressig dag, så det blir inte mer än såhär från mig just nu.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback