Valborg!

Sitter och väntar på pappa. Idag ska vi på match, MFF-TFF och vi ska stå i klacken, det är pappas önskan. Här duger inte sittplatser eller VIP biljetter utan klacken är pappas högsta önskan. Ska bli riktigt kul, hoppas också de kan ta 3 poäng idag och gärna göra en del mål.
Helgen i övrigt har varit riktigt bra. Har känts som en lång helg, fast den egentligen inte varit mycket längre än någon annan. Firade valborg i Lund i fredags, riktig otur med vädret, men 15.000 studenter trotsade skurarna och hade kul i stadsparken. Vi var där först vid 9, men vid 10 kom en riktig skur så vi stack på en mellanfest hos Annikas klasskompis. Vid 12 slutade i alle fall ösregnet och vi stack till parken igen. Det märktes både på stämningen och antal folk att vädret påverkade många, inte alls lika gött som förra året när det var 30 grader och strålande sol. Åkte till Hässleholm vid 5, grillade, såg film och laddade för match. Kändes rätt konstigt att åka hem så tidigt en Valborg!
Valborg 2008, Hanna, Therese, Annika och Louice

Matchen i lördags gick bra, eller egentligen spelade vi riktigt dåligt, men jag är riktigt nöjd med min egen insats. Kändes som om jag hade hur mycket energi som helst och jag var riktigt spelsugen. Tyvärr fick jag en lårkaka 5 minuter in i matchen, men en bra linda på det och mycket tryck så kunde jag spela hela matchen. Vi vann med 3-1 men det satt långt inne. På kvällen var det 30 års fest för kusin Emma, kul! God mat och god dryck och mycket komisk lillebror. Han tror rätt galna saker ibland bror min!
Gick igenom gamla bilder på datorn nyss, hittade en riktigt gammal på mig och Annika. Hehe, så små ser vi ut och svart håriga. Det var ingen bra idé, vit utväxt på det och sedan såg man tunnhårig ut! Rund i ansiktet är jag med haha. Jaa jisses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var grym, skönt att ha dig på plan igen! :)

2010-05-02 @ 19:47:29
URL: http://heingard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback