Slappisonsdag

Vi jobbar endast halvdag idag, lediga i morgon och på fredag ska jag kompa, alltså sista timmarna på denna veckan nu. Najs! Därför kör jag idag en softisdag, pösiga jeans och håret i en slarvig tofs, riktigt skönt att ibland bara få slappa lite.

Jobbade i söndags, hela dagen, blev hämtad på morgonen av Tommy redan 5.30... inte pigg! Var sedan inte hemma förrän 18.00. Då var jag kall, frusen och riktigt trött. Dock är sällskapet alltid det bästa på våra sanktandagar så dagen gick ändå hyfsat snabbt och roligt hade vi. Jag somnade sedan 9 på kvällen, när hände det senast?









Min måndag var mindre bra, sov kanske för länge (kan man det?). Var i Stockholm hela dagen på Sanktanmöte, var trött, hade huvudvärk och var allmänt irriterad, alltså en dag att glömma...

Igår var en mycket bättre dag, hade möte i Kristianstad, tog en lunch hos konkurrenten Sydsvenskan och hade två möte på eftermiddagen, dagen bara flög fram. Tränade på kvällen och kröp sedan upp i soffan med popcorn och clementine och softade till Desperate housewifes.

Nu har vi haft kaffepaus på Nesta, Sebastian hade till och med skrivit våra namn på två koppar, DET är service...
Match ikväll mot serieledande Borgeby, i ösregn antagligen. Ska komma 25 mm regn idag, det är inte dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback