Rulla fram

Jag och Tommy sitter och jobbar med helgens event, bollrullning på lördag och sanktandag på söndag. Jag gillar inte riktigt bollrullningen, fast det är en riktigt cool aktivitet. Vi har två megastora bollar, typ 3 meter hög och lika bred (ja det blir ju så om de är en boll) som vi rullar upp och ner på gågatorna för att marknadsföra vår sanktandag. Anledningen till att jag inte gillar det är för att jag är riktigt nervös att vi ska rulla över ett fik, ett gatustånd eller något annat som inte bör rullas över. Gick bra förra året, fast en liten torghandlarkvinna var riktigt illa ute...


Gangsta-Tommy


Våra Sanktanbollar och Backarnas FF som hjälpte oss rulla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback