Regn regn regn

Känns mycket underligt med en eftermiddag hemma. Min hjärna kan inte alls ställa sig in på att det är onsdag och jag har tänkt fel ett flertalet gånger. Känner mig lite smått rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på här hemma.

Tittar på Beverly Hills, riktigt nostalgiskt, grymt goa kläder med haha. En del känner man faktiskt igen från dagens mode. Jag var helt fast i Beverly Hills när jag var liten, kan kanske ha varit 9-10 år och jag var så förälskad i David. Nu när man ser programmet märker man hur mycket TV har utvecklats, riktigt dålig kvalité och präktigt som tusan.

Usch nu började det ösregna ute igen... kommer bli en blöt och kall match ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback