Karneval!

Till helgen är det karneval i Lund, festligt! Förra gången det var Lundakarnevalen, för fyra år sedan, var jag med i tåget. Var utklädd till djävul, mycket passande. Jag och Hanna var djävul och ängel, hade sminktid 7 på morgonen, det var inte speciellt lustigt... Samtidigt som man sminkade sig var det stort disco, flera hundra som var med i tåget ju, kändes så sjukt konstigt att dansa och dricka shot klockan 7 på morgonen. Men är det karneval så är det.

Missar dock ganska mycket av karnevalen i år, jobbar man så jobbar man, är ändå glad att jag bor nära så man åtminstonde kan vara där någon kväll. Lördag blir det fullt ös, fredagen får jag se, hinner nog inte. Trist!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback