Frieri!

Här kommer en bild från årets valborg.

 

Snygga var vi i våra regnponchos från Kvällsposten. Chefen blev en räddande ängel när han körde inom parken och lämnade ponchos till studenterna!

Vart en riktigt rolig match igår, kunde blivit fler mål till Malmö, men med två så snygga mål kan man inte klaga. Go stämning i klacken och glada spelare. Lite bekymmersamt med Dahlins rygg, men kul att se Durmaz och Hamad göra en riktigt bra match, två spelare som inte var med i startelvan när säsongen började och som jag har saknat på plan. Pappa var grymt duktig när han vinkade med flaggan dessutom... ja han var säkerligen en del i att Malmö vann... 



Tänkte passa på att berätta att jag även ska gifta mig... tydligen. Ja mina favoritkillar på Nesta har nu tänkt sig att jag ska bli deras fru. Ja, jag säger deras eftersom de inte riktigt bestämt sig vem av dem som ska "få" mig. Men i morse när jag handlade mitt kaffe som vanligt berättade den ena att på fredag ska han fria, en liten fuling då den andra killen är ledig. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback