Ytterligare ett steg mot att bli rikskändis!

Nu börjar det likna något. Tog ytterligare ett steg i rätt riktning mot mitt mål att bli kändis. Bild och artikel i tidningen och på webben. Dock måste ni veta att det är inte tjejen på bilden som texten i artikeln handlar om. Jag sköter mig på jobbet! 

 
http://kvp.expressen.se/1.1926261

Som jag skrivit i ett tidigare inlägg siktar jag på att i framtiden kunna leva på mitt kändisskap, detta bygger då på att jag först måste bli tillräckligt känd. Det finns många olika sätt att försöka nå framgång och jag har nogrannt övervägt olika alternativ. Dock har jag inte ännu hittat det mest optimala, många sätt känns lite trista och har något av en "har vi sett det förut" känsla över sig...

Bli fotbollsproffs: Hur kända är egentligen damspelare?! Byta kön känns inte heller aktuellt, då jag har stor operationsrädsla.

Bli statsminister: Låter fruktansvärt tråkigt, bara ordet politik får mig att börja gäspa. 

Vara med i en dokusåpa: och bli C-kändis... nej högre höjder än så vill jag nå! Vill gärna inte hamna i samma kategori som paradishotel-jackie, robinson-robban och bigbrother-rosing.

Bli sveriges främsta marknadsförare: Tjaa, varför inte? Dock kan detta ta några år och konkurrensen är stenhård, så jag känner att detta får vara plan B medans jag jobbar på att hitta ett snabbare sätt att bli rikskändis.

Hitta på något riktigt galet: Det finns så många idioter så att lyckas bli känd genom att göra något galet känns nästintill omöjligt, tror man måste vara lite korkad själv och det passar inte riktigt ihop med ovanstående punkt.

Vara med i idol eller So you think you can dance: Har vi sett det förut... BORING!

Blogga: Nää... blondinlinda känns inte som ett passande namn för mig. Dessutom är jag ju helt ute och far vad gäller mode och skönhet! Don´t follow me there...

Bli hollywood fru: Låter iof lite lockande, problemet ligger i att hitta en rik man. Eller nej nu ska vi vara ärliga. Svårigheten ligger väl egentligen inte i att hitta en rik man, utan att hitta en SNYGG rik man för det är ju något som hollywoodfruarna hittills inte lyckats speciellt bra med. Återigen är jag dock tveksam då jag tror att en del kirurgiska ingrepp ingår i paketet att bli hollywoodfru...

Nej, måste helt enkelt försöka hitta en egen väg att gå. Känner att jag fått en bra start genom att vara med i tidningen två gånger under en vecka. Har på något sätt satt grunden och skapat en nyfikenhet hos läsarna... "Vem är egentligen tjejen i tidningen?!"

Jag ser framför mig hur pengarna snart börjar trilla in... (förresten kan man söka stimpengar för bilder?!)

Famous life here i come...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback