Det var det om det

Helgen var toppen, trots ett litet missöde med klockan. Ett missöde som innebär att jag fortfarande är svintrött. Mer om det later.

Jobbade halvdag i fredags, mycket välbehövligt. Blev en runda i stan och njuta lite av sommarvämen (och var fan är den nu?!) innan jag hoppade på tåget till Hålan. På kvällen var det nämligen lite bar- och spelkväll hos mamma. Låter som värsta beroendedrabbade familjen, spel och sprit. Mamma lyckades nästan med Lindas lakritsspecial. Får göra ett nytt försök i påsk. Mathias var sämst på att gå på lina, haha längesen jag skrattade så mycket.

Så blev det lördag och lite tjejfest i Malmö med damklubben. Det är bara att konstatera att jag är sämst på laserdome. Men roligt var det. Käkade pizza och sedan förfest hos mig. Så mycket skitsnack haha, inga hämningar här inte. Jag fick dock ta det lugnt (som vanligt) eftersom det var fotboll på söndagen. Inte lite man offrar på fotbollen jämt och ständigt, men det är faktiskt värt det oftast =)

Blev debaser sen, det var helt OK, men jag var så trött och visste att jag skulle upp tidigt för att spela match så blev hyfsat tidig hemgång, som sedan vände till ganska sen hemgång eftersom klockan skulle skruvas fram. Blev inte många timmars sömn... Jag råkade nämligen skruva fram klockan en timme, precis som man skulle, men sedan skruvade mobilen fram sig själv. Så, istället för halv 8, gick vi upp halv 7... Stackars Maria och Nina hade knappt sovit någonting då. Det var riktigt mysigt att ha övernattninshus hos mig.

Matchen gick bra fram tills det var 5 minuter kvar... Men måste vara nöjda, vi spelar bättre fotboll mot division 2 motstånd. Nu längtar jag till seriepremiär.

Kort vecka, har nämligen påsklov onsdag till onsdag. Är det välbehövligt eller vad?! Jag ska bara softa, fixa med sånt man inte hinner annars och träna massvis! Blir en sväng upp till stugan över påskhelgen, vilket kommer bli riktigt najs.

Nu ska Tommy hit och fika. Vi förenar nöje med nytta, gott kaffe på nesta samtidigt som vi går igenom viktiga saker. Det är att vara effektiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback