Svettigt!

Jihoo! Jag har vårkänslor. Solen skiner och värmer så gött att vi bestämde oss för att gå hela vägen till Möllan för lite käk och jag blev nästan svettig! Hur skönt är inte det. Kanske kanske kan vinterjackan åka in i garderoben och skinnjackan plockas fram...

Nu blev jag sugen på glass.

På lördag kommer dessa galna brudarna till Malmö. Det blir laserdome, middag och förhoppningsvis en trevlig utgång. Sen ska tydligen alla sova i min lägenhet. Det blir spännande 6 tjejer i min lilla etta. Nästa som när man var liten och hade pyjamasparty!  



Jag är fortfarande sugen på glass, ska jag kanske springa ner och lyxa till det med årets första glass?

Ikväll är det träning och jag längtar! Hoppas på mycket spel och lite skott. Skjuta är trist!

Nu måste jag jobba. Kaffepausen sluuut.

Ska jag ta en glass?


Kommentarer
Postat av: Josephine

Ta en glass! :)

2010-03-25 @ 15:38:09
URL: http://mindedmash.blogg.se/
Postat av: Elida

Jag saknar er!

2010-03-26 @ 07:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback