Blå blå blååa tår!

Äntligen måndag!

Japp, idag känner jag faktiskt så. Förra veckan var hemsk, stressig och lite ångestladdad. Den här veckan ser mycket mer positiv ut. Dock har jag ett stort problem - Jag kan inte få på mig några skor. Spelade match i lördags med för små skor och nu är stortårna blå-svarta, med naglar som sitter löst och helt röda av infektion. Igår gick jag i flipflop men, även om jag övervägde det en stund i morse, kändes det inte riktigt rätt att åka till jobbet i flipflop. Fick ta mina stora gosiga skor där det är mest plats för tårna. Dock åkte skorna av de första jag gjorde när jag kom till Kvällan. Mest orolig nu för att jag ska missa fotbollen i veckan... det har jag inte råd med!

Ikväll är det viktigt. 3 poäng till himmelsblått och en bra start i vägen mot guld =)

Dags att fara hem.

Mentalträningsföreläsning med fotbollen ikväll. Hmm... tror inte hon vill veta hur mitt huvud funkar innan match. Inte alls så som man ska tänka.

Men vi får se vad som sägs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback