Ren eller rådjur?

Puhhh... Riktigt stressiga veckor för tillfället. Ska bli skönt när denna veckan är över, då lugnar det sig lite granna ialla fall. Nu är det jobb tis, ons och tors kväll. Inte OK - jag vill ju ha fritid också! Jag vill hinna träna VARJE DAG. Roadtrippar runt i Skåne på kvällarna för att träffa alla ledare i Skåne och prata Sanktan. Höll i går på att köra över 3 djur. Ja, jag skriver djur för jag är lite oense med vad det egentligen var för djur. Jag tyckte absolut att det såg ut som renar, men när jag berättade det för Daniel påstod han att det faktiskt inte finns renar här nere, eller det är inte så vanligt. Han trodde det var rådjur. Men de såg mycket större och farligare ut än ett litet rådjur.

 
Jamen det är ju inte så stor skillnad i utseende... =)

I fredags var jag och mamma och tittade på musikteaterskolan i Bjärnums vårshow. De är grymt duktiga. Jag önskar att jag var duktig på att sjunga och dansa. Ibland tänker jag att jag är jätte duktig på att sjunga och dansa, men att ingen vet om det och så kommer ett tillfälle när jag får visa upp det och alla blir jätte chockade och tycker jag är grym. Sen tänker jag, men jag måste ju visa detta för någon och då kommer jag på att jag bara tänkte att jag var grym och att jag inte är det på riktigt. Lite rörigt. Mina tankar är oftast lite röriga. Till exempel när jag läser en bok, eller ser en film då blir jag så inne i handlingen och tänker mycket på huvudpersonerna och handlingen att jag tillsist tänker att det är på riktigt coh att jag känner personen i verkligheten. Så jag kan sedan berätta för någon "ja en jag känner hon har..." sen kommer jag på, nää just det, det var ju bara en bok. Nu låter det som jag är galen. Men ni behöver inte vara oroliga, jag är helt normal för det mesta.

I lördags vart det Malmö FF 100 årsfest. Det var en trevlig, fast ganska långdragen middag. 800 personer hade samlats för att fira Sveriges finaste förening. På något sätt blir alltid sådana middagar ganska sega. Inte förrän vid halv 1 hade vi ätit upp men då var både jag och Roland så trötta att vi bestämde oss för att åka hem. Det var dock trevligt att få uppleva en 100 års middag! Mellan de olika rätterna gjorde man en historisk resa med MFF genom tiderna, det var häftigt att se gamla klipp och gamla bilder. Vad var grejen med de små shortsen?

Söndagen var jag uppe tidigt. Lyxade till med hotellfrukost med pappa och magda. Gott! Kollade på B-laget, gick promenad och tränade på gymmet. Sedan var jag väl värd McDonalds och videomix. Jaaadå!

// Linda

Kommentarer
Postat av: Elida

En gång håll jag på att köra på en kängru.. Eller om det var en hare..

2010-03-11 @ 10:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback