Roadtrip i Skåne

I morgon ska jag tura runt i en del av Skåne. Hästveda - Osby - Killeberg - Farstorp - Bjärnum - Vittsjö - Tyringe - Perstorp - Vinslöv och Hässleholm får besök av mig. Trevligt värre för dem. Ska lämna våran Sanktantidning till alla klubbar i hela skåne. Sakta men säkert går det framåt. 

Ikväll blir det fotbollsträning. Hoppas jag i alla fall. Får väl se om jag får på mig fotbollsskorna på mina små fina blåa tår. 

SMS till mamma igår. 

- Om man lägger sin tappad nagel i ett glas vatten, hur mycket pengar får man då från nagelfen? 

Svar från mamma.

- Man får inga pengar, däremot om du lägger den i sprit har du en god snaps dagen efter, tåbira kallas den. 

Fin kvällshumor! 

Nu ska jag hem. Smiter några minuter tidigare från jobbet idag för att jag är arg. Sen har jag ju också över 200 komptimmar så det gör ju inte så mycket!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback