Rulla fram

Helgen gick på tok för snabbt. Eller helg och helg, jobbade hela lördagen så så mycket helg blev det faktiskt inte. I fredags var det bollrullning i Kristianstad. Rullade våra megabollar över gator och torg för att göra lite reklam för sanktandagen.



Åkte och tittade på Ballingslöv på kvällen, fick se ett riktigt snyggt klassmål, bicakletas på inlägg från kanten, japp årets snyggaste mål hittills. Annars var det inget skönspel. Gav mamma hennes överraskning på kvällen, i november ska hon och jag på Ladies Night. Ska bli grymt kul. Pimpla vin och titta på snygga killar som underhåller, kan inte bli bättre.

Lördagen började klockan 7 i Kristianstad, sanktandag i strålande sol och med rekordmånga lag. Var inte hemma förrän 7 på kvällen, 12 timmars arbetsdag en lördag, fint det. Grillade och somnade sedan gott i soffan. Var hur trött som helst när jag vaknade fast jag hade sovit hur många timmar som helst. 

Badade i mammas pool på söndagen, skönt att få en dag med fint väder när man var ledig. Gjorde absolut ingen nytta i söndags men det var jag värd. 

Idag blir det förhansvisning av nya beckfilmen Levande begravd. Är Noble House som bjuder på sommarbuffé och sedan bio. Är lite tveksam inför filmen, hatar verkligen temat levande begravd! Kommer vara skitskraj när jag ska sova ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback