Det är kört!

Hur jag än räknar på det får jag inte tiden att gå ihop. Stressa hem från jobbet idag, i väg direkt på match, hur ska jag hinna äta bra och rätt? Avslutning med laget efter matchen, hemma sent, måste bestämma vad jag ska packa inför midsommar (för man måste bestämma och göra lista innan man kan börja) känner mig själv, klockan kommer bli mycket, sova. Upp tidigt till jobb, hem tidigare än vanligt, hämta Annika och Lilja på stationen, köra till Gislaved, se Markaryd spela, köra upp till stugan. När ska jag hinna packa? När ska jag hinna tvätta det som inte är rent? När ska jag hinna handla det som handlas ska? När ska jag hinna planera så att jag hinner allt detta. Det är kört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback