Beck - Levande begravd

Blev en riktigt trevlig kväll igår. Först var det sommarbuffé med rödvin på Noble House Hotell, vi fick varsin liten goodiebag och begav oss sedan till bion. Filmen var riktigt bra (om man gillar Beckkonceptet) men så jäkla äcklig. Helt klart den läskigaste Beckfilmen. Kan bero på temat med, levande begravd är nog mångas värsta mardröm. Tur det är ljust länge på kvällarna så jag slapp cykla hem i mörkret efter bion. Unnade mig en riktigt god fruktsallar och somnade sedan tidigt. Varför är jag så trött nuförtiden?

Beck - Levande begravd (2010) :

Idag har det bara varit vanligt kontorsjobb, men har fått mycket gjort så är nöjd med dagen. Åt godaste lunchen på länge. Vegetarisk lasagne på Hipp, med getost, ruccola och parmesan, vattnas nästan i munnen när jag tänker på den. Hipp har alltid bra vegetarisk mat,  jag väljer nästan alltid det alternativet istället för de vanliga lunchrätterna.

Träning ikväll, inte så värst sugen, brukar dock bli det när man väl är där. Om det är en bra träning vill säg. Missar nästa match, ska på nätverksträff med MFF då. Hatar att missa matcher, då kan man inte vara med och påverka resultatet och det känns för jäkligt!

Nu är det snart dags att gå hem, var på jobbet redan 7.20 i morse.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback