Ännu mer beroenden...

Nu blev jag helt fast i att tänka på olika beroenden jag har. Ja, alla är väl klart inte jätte starka, men jag måste lixom ändå ha det i alla fall någon gång i veckan! 

Jag är beroende av: 

Choklad, även om jag är ett godismonster har jag inga problem att undvika äta godis, så länge jag får min choklad. 

Svett, det hade kanske varit trevligare att skriva träning, men för att jag ska tycka att en träning har gett något och varit rolig måste jag bli helt slut, svettig och trött i hela kroppen. Du mår man riktigt jäkla bra efteråt. Ni skulle bara veta hur dampig jag blir när jag inte tränar en dag, kan typ inte sova på kvällen utan det rycker i musklerna.

Sol, helt seriöst, det här vädret tar knäcken på mig. Jag klarar inte kyla och mörker. jag är frusen nog som det är, och i detta vädret kvittar det hur mycket man har på sig man fryser ju ändå

Ljus, det enda positiva med hösten och vintern, jag kan tända alla mina miljoner värmeljus, mysfaktor på högnivå! 

Tugga, kanske ett konstigt beroende, men jag tuggar nästan alltid på något, vilket i sig har gjort mig beroende av tuggummi, då det är ganska slemmigt att tugga på pennor, naglarna eller andra mindre trevliga tuggobjekt. 

Nä jag måste sluta tänka på mina beroenden nu, blir ju nästan beroende av att tänka på beroenden. Nä, men nu får jag verkligen sluta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback