Beroendeframkallande Iphone application!

Jag är helt fast i en ny application till min Iphone, Gowalla heter den. Den fungerar ungefär såhär: Du loggar in på Gowalla och kommer då till ditt pass (som du registrerat första gången). Nu ska du checka in vart i världen du befinner dig. Till exempel när jag kommer till kontoret trycker jag på check in, då kommer alla byggnader, affärer, kontor, café, gym och liknande som finns i närheten att komma upp på en lista (finns inte platsen du är på registrerad kan du göra det själv), du väljer din plats och trycker check in. Nu kan du se vilka som befinner sig på samma plats som du, vilka som varit där innan och du kan också plocka upp en sak som någon lämnat efter sig till din samling.

Jag är helt fast. Så alla ni som har en Iphone registrera Gowalla direkt, så kan jag ha koll på vart ni befinner er!


Kommentarer
Postat av: Mathias

I slutet av Februari kommer en Android-version :) Ska bli najs!

2010-01-29 @ 18:43:49
URL: http://webpagefor.me

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback