Världens finaste förening 100år

Idag fyller Sveriges finaste förening 100 år. Kvällsposten ger dagen till ära ut en bilaga, med fina artiklar, 100 år med Malmö FF. En bilaga att spara och vårda ömt. Vi ska idag ner till Malmö IP där MFF möter Elfsborg och dela ut bilagan till alla supportrar och ikväll blir det nätverksmiddag i restaurang 1910. En riktig MFF-dag. Jag gillar nätverksmiddagarna med MFF, okej det är mest män där, vilket alla tjejer skulle gilla såklart =) men jag tycke också det är en goo stämning. En riktig himmelsblå stämning. 

Se hela bilden







Förresten, det gick super bra hos tandläkaren. Tog 5 minuter och Kent berömde mina tänder. Jag är alltid så nervös innan så när jag väl får höra att allt är som det ska blir jag så glad. Jag vill lixom fira på något sätt, jag ville hoppa upp ur tandläkarestolen och krama om Kent, hoppa runt i en ring med honom. Jag tror dock att Kent hade blivit ganska konfunderad då. Istället önskade jag dom en trevlig vecka och studsade ut ur rummet. Rinde sedan mamma för att fira med henne och blev inbjuden på middag. Det är kul att gå till tandläkaren =) 

Se hela bilden







Vi har en rolig diskussion på jobbet. Chefen sa att kvinnor åldras snabbt och blir fula. Då drog jag en egen slutsats, män mognar mycket senare än kvinnor, men när de väl mognar då går det snabbt som sjuttsingen och lika snabbt är de övermogna igen. Ungefär som bananer, vår chef är en brunbanan. Min kvinnliga kollega tyckte det var en bra slutsats och nu blev det tyst på den diskussionen.  



Vilka fina bilder ni kan skåda till detta inlägg. Känner mig nästan lite kreativ.

Förresten på tal om tandläkare. Hade intervju igår med en kille som söker till vår eventpool. Jag småpratade lite med honom efter intervjun och vi kom in på tandläkare, eftersom jag varit där dagen innan. Jag sa då att jag fattar inte hur man vill bli tandläkare, alla är ju livrädda innan de ska dit och de flesta gillar inte alls att gå till tandläkaren. Då svarade killen lite försiktigt, hmm ja jag ska ju plugga vidare till tandläkare sen... Ka ding!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback