Karaoke

Yeah! Idag är det fest på jobbet. Ska fira lite 40-åringar och lite pensionärer. Karaoke är det utlovat. Tror dock inte jag ger mej på det. Ska bli spännande att se vilka som vågar ge sig på en sång. Det roligaste är att Tommy kommer hit och roddar karaoken, det är hans grej!

Just karaoke och Tommy har en relation. Vi hade lite jobbefest i Danmark och Tommy gick upp och sjöng "my heart will go on", med en inlevelse jag inte sett förr och med extremt mycket vailande. Det var en nöjd och stolt Tommy som gick av scenen och trodde han hade gjort värsta idoluppträdet. Detta trodde Tommy tills dagen efter då jag visade filmen. "Sjöng jag verkligen så illa" Jaa, Tommy så illa var det. Men alla blir vi bättre!



Det blir dock en lugn kväll för min del. Ska upp och köra bil i morgon bitti och där vågar man inte riskera något. Bara snön försvinner, inte kul att köra bil i detta väder.

Nu ska jag ta lunch. Ut till O´learys på Swedbank stadion blir det.

Förresten jag syndade med en bit choklad. Suck, kunde inte hålla mig. Jag var så sugen. Men ibland måste man unna sig lite gott, annars är det svårt att hålla sitt löfte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback