Nätverksträff

MFF nätverksfest igår. En trött Linda idag. Var hemma mycket mycket sent, vilket innebar lite lite sömn. Men det var klart värt det. Det var mycket folk och härlig stämning. Hamnade bredvid Jiloan och även Dejan satt vid vårt bord, skönt när spelarna är med för då är där lite fler yngre människor att snacka med. Annars är det mest företagssnubbar, vilket också kan vara trevligt såklart!

När 1910 slog igen dörrarna begav vi oss till centiliter och gram. När vi kom stod det ingen i garderoben så att jag klev in och hände in alla våra jackor och delade ut brickor till oss. När jag var klar kom två killar som inte tillhörde vårt gäng och ville hänga in sina jackor. Ja varför inte tänkte jag när jag ändå stod där. Killarna kollade då på skylten och sa ja då kostar det 20 kronor då? Ja, svarade jag, fast idag är jag extra billig så ni får det för en 10a. Så jag tjänade 20 kronor på att jobba i garderoben igår... Vilken förtjänst. Kanske ska satsa på det som lite extra jobb (som om jag behöver mer...) Men situationen var lite komisk.

Vi ökade vår tidningsförsäljning med 12% igår i Malmö, tack vare MFF bilagan. Riktigt bra. Fick mycket beröm från nätverkarna med.

Nu är jag så trött att jag inte orkar skriva mer... Powernap? nej det går inte på jobbtid, fy skäms!

Förresten, är lite sådär löjligt idolförälskad i Hellner... Vilken kille! Får rysningar när han åker skidor och smälter av hans leende. Synd OS snart är över!

Kommentarer
Postat av: Eliiiiida

Hahahahahahahahahahahaha! Jag älskar att du gick in och tog över garderoben.

2010-03-08 @ 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback