Jag har syndat!

I morse var jag grymt duktig. Jag gick upp lite tidigare än jag behövde och unnade mig en riktigt nyttig frukost som jag åt i lugn och ro. Dock måste jag erkänna att jag numera kör lite dubbelmoral. Jag har alltid sagt att man bör stötta det lokala och köpa Skånemejeriers produkter och det har ju varit lätt att hålla det då det inte funnits något annat att välja på hemma i affären i Hässleholm. Men, nu i Malmölägenheten handlar jag på hemköp och här har de Arla... Jag gick som vanligt till mejerihyllan och skulle ha lite fil, så såg jag att de precis bredvid Skånemejerier hade Arla, tjaa det kan ju inte skada att bara titta på produkterna. Åhh vad många goda NYA smaker de hade, utan att egentligen veta hur ,hade min hand slunkit in bland filen och yoghurten och tagit en Arla Honungsyoghurt... Jaja, en gång kan man väl synda. En gång är ju ingen gång.

Åt yoghurten i morse och den var så fantastiskt god. Inte alls så sötsliskig som alla dessa konstiga smaker som finns. Finns en stor risk att jag kommer synda fler gånger. Ja kanske tom varje gång jag är i Malmö. Men om jag nu fortsätter köpa Skånemejerier i Hässleholm och Arla här i Malmö är det väl en ganska bra deal?!

















Idag har det varit en riktigt dålig dag på jobbet. Sådana där dagar som bara måste finnas ibland. Därför fick jag unna mig en goood kitkat, vilket nu gör att jag måste springa dubbelt ikväll. Fast åt ju sallad till lunch så det kan väl jämna ut sig rätt fint.



Fick en jätte fin bild på lillebror idag. Han har rakat av sig skägget =). Så söt så söt, eller snygg kanske man ska kalla det istället. Fast det känns ju dumt om sin bror haha.

Nepp, nu jobba gärnet innan jag tar HELG!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-18 @ 16:08:50
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback