Magmuskelvärk ÄR skönt

Har haft en riktigt skön helg. Första helgen på evigheter då jag inte haft något inplanerat och det var precis vad jag behövde. Snikade in mig på middag både fredag och lördag, så slapp laga mat själv. Helgen har bestått av träning, fika och film. Fick ett riktigt ryck igår, sorterade gamla papper och slängde säkert 4 säckar fulla. Tänk vad man samlar på sig, värst var matchrapporter från 2002, en hel pärm full. Nu ska jag vara duktig och lägga in papper direkt på sin rätta plats eller i papperskorgen (yeah right!)

Körde core på träningen igår. Riktigt gött när de smärtar i magmusklerna. Trodde jag skulle ha värsta träningsvärken i dag och blev nästan lite besviken när jag vaknade och inte kände någonting. 

Så, måndag igen. Fortfarande snö och mer ska tydligen komma. ORKAR inte med vintern längre. Fast om det nu ändå ska snöa kan det ju i alla fall vara plusgrader. Finns inget som är så obehagligt som gnisslande snö. Får rysningar nu bara jag tänker på det. Snö och så minusgrader så när man sedan går på det så gnisslar det så äckligt. Klarar knappt vara ute när det är så. 

vad har då veckan att bjuda på, på Kvällsposten?

Idag är vårt brudpar här. Vi har ju tävlat ut ett helt bröllop. Så söta och rara är vinnarna. Jag och Maggan stämde upp i en liten bröllopsfanfar utanför toaletterna. 

Hade möte med Siesta festivalen i morse, hoppas vi kan hitta något roligt samarbete där. 

På onsdag kommer jag försöka vara ledig. Pappa ska hjälpa mig att flytta. Är så glad att han vill hjälpa mig, för att köra släp i detta vädret hade tagit en evighet! 

Torsdag är det fest på jobbet. Vi ska fira några 40-åringar och några som pensionerat sig. Vi har hyrt kanal lokals gamla lokaler som är precis ovanför oss, så att även de som jobbar kan komma en stund. 

vad helgen bjuder på kan jag inte avslöja ännu. Men fira mamma ska vi göra på lördag med en riktigt fin middag. 

Som avslutning på detta mycket intressanta inlägg bjuder jag på en shysst Vietnam bild. LÄNGTAR JAG TILLBAKA ELLER!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback