Tom på energi

Vi hade ingen jobbig träning igår, men jag hade absolut ingen energi. Huvudet ville, men kroppen svarade inte, speciellt inte benen. Inte kul när det är så. Det kan bero på två saker, antingen håller jag på att bli sjuk eller så är jag väldigt nertränad just nu. Vore inte så konstigt om det skulle vara så att jag är väldigt nertränad för tillfället, har kört något pass i stort sett varje dag och vissa dagar två pass. Men jag tycker ändå inte jag har kört så tufft att kroppen skulle reagera redan nu. Vaknade dessutom med huvudvärk idag. Kanske är någon förkylning på G i kroppen. Har en ganska tråkig vecka på jobbet, händer ingenting speciellt alls. Lite möte och mycket planering. Blir dock att sova i Malmö tis-tors vilket är rikigt skönt. Jag orkar inte med tågen längre. Äckliga säten och äckliga människor... Nu ska jag ta en kopp kaffe med Tommy aka Allesio... Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback