Rutten äggmök!

Sitter på tåget från Malmö back till Hålan. Har hamnat bredvid en kille med en förfärlig andedräkt... Det värsta är att han andas mot mitt håll hela tiden. Tänkte först att jag kanske skulle säga till honom. Jag ska ju inte behöva lida pga han har problem med svavel i munnen. Men tog mitt förstånd till fånga och tänkte att det är ju faktiskt inte min ensak (fast jag betalt mycket pengar för mitt pendelkort). Så nu sitter jag istället och lutar mig ut i gången. Vilket istället resulterar i att alla som går förbi dänger handväskan i mitt huvud. Men jag offrar hellre en hjärncell eller två för att slippa klökas av förpestad luft! Åh. Nu ska svavelmannen faktiskt gå av. Najs! Väntar med spänning på vem jag nu får till granne. En ung kille. Sniff sniff. Nepp inget svavelgasos här inte. Snarare en svag doft av... Godis! Åhhh nu blev jag sugen på godis. Colaflaskor luktar det. Suck. Jag får inte äta godis förrän på fredag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback