FREEEEEDAG

Freeeeedag, tudelooo tudeloo wooho!

Underbart, veckan närmar sig sitt slut. Ikväll blir det till att sova i Malmö. Ska bygga ihop mina fina inköp från IKEA och göra riktigt mysigt och hemtrevlig i lägenheten. I morgon kommer pappa och hjälper till med allt jag inte klarar av, typ el och sådant. Pappa ville först ta det genom telefon, men insåg snabbt att det var kört. El och kopplingar är INTE min grej.

Ska jobba i morgon med. Det är slaget i Malmö, Ystad möter H43 och HK Malmö möter Lugi, båda matcherna ska gå i Malmö Arena för att testa arenan inför VM 2011. Vi ska dela ut löpsedlar till de olika supportrarna med respektive lags logga. Så ska vi klart se matcherna med. Åsa på sporten tyckte jag skulle komma upp på pressläktaren och hålla henne sällskap då hon fyller år i morgon.

De har redan sålt drygt 8000 biljetter så jag hoppas ordentligt tryck. Handboll är kul på det sättet, är en publikvänlig sport som man så fint säger.

Nu ska jag träna så jag blir värd lite godis ikväll =)

Ha en najs helg! (speciellt du mamma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback