Helgens bravader

Så då var helgen över och full fart in på sista semesterveckan.

I fredags var det då KENT konsert. Som jag skrev innan är det inte riktigt min musik, men blev en riktigt trevlig kväll på Sofiero, tänk vad lite vin kan göra. Dessutom är det alltid kul att se artister uppträda live, bäst av allt var inledningslåten, en låt jag faktiskt gillar (utan dina andetag) och avslutet med mäktiga fyrverkerier. 


Picknick med gooo matsäck


VIKTIGT med rättvisa, lika mycket sprit i alla glas!

Hade en helt suverän lördag, först poolfest hos mamma. 23 flaskor champagne dracks upp, själv höll jag mej till gamla goa vännen Tanya. Tanya är ett måste på alla fester. Tog sedan tåget till Malmö och mötte upp Sofie, Maria och Annika, förfestade i min lägenhet. Var två år sen jag sist såg Sofie och det var riktigt kul att ses igen, skönt med sådana vänner där det känns som att man träffats dagen innan fast det var över 2 år sen. Blev utgång på Hipp, grym musik, dansade gärnet och träffade på gamla hörjagänget (eller iaf några av dem).


Me och mamma och champagne i poolen i solen, najs!


Haha, Mathias denna bilden är bara såååå .......



Sofie, Annika och Maria, woooow sicket partyhumör!

Idag åkte jag och Mimmi till Malmö för att shoppa, imponerad av mej själv, klarade av två parkeringshus utan några som helst incidenter, eller jo det var ju en med en fönsterruta där, men det glömmer vi snabbt. Hittade en del bra saker, dock trött på att höstens tråkfärger redan övertar affärerna... jag vill ha färg inte beiget, brunt och svart ÖVERALLT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback