Familjedag

Idag har jag haft en riktig familjedag. Först lunch på stan med Matte, Daniel och Mamma, sedan åkte jag och pappa till Malmö för att fixa i lägenheten. Är så tacksam för den hjälpen, hade tagit mej år och dag och fixa det själv men med en far som är en grym fixare blev det klart på några timmar. Det blev verkligen fint i lägenheten, lite trevligare att bo där nu när det inte ekar längre.

Blir nog ändå att jag stannar i Hässleholm semestern ut innan jag flyttar ut till Malmö. Rätt skönt att vara här under sommaren, nära till familj och vänner som ändå är hemma i hålan. Dessutom är det festival nästa vecka och det får inte missas!

Nepp dags att sova!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback