Brandlarms skoj!

Något är knas. Nu har brandlarmet gått två gånger inne på tidningen, men båda gångerna har det stannat efter bara några sekunder. Så, de senaste minutrarna har det sett ut som vi har värsta gympapasset här, ring-ställa sig upp-sluta ringa-sätta sig ner och så en gång till. Fortsätter det såhär får jag snart ta en dusch.

Hade lätt träning igår på fotbollen, matchförberedande. Fast det var jobbigt för mig, jag var riktigt sliten i benen sen mitt monsterpass på gymmet. Ikväll ska jag vila, det förtjänar mina ben.

Jag är hungrig och vill äta, men äter jag redan nu blir eftermiddagen på tok för lång. Är det ett I-landsproblem eller bara ett vanligt problem. Kanske klassas det mer som ett dilemma...

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback