Känsligt!

Blev inget vettigt gjort igår kväll heller. Det är ansträngande att komma tillbaka från semester. Jag tycker man borde ha en inskolningsperiod efter semester. Första dagen tillbaka på jobbet skulle man jobba i 3 timmar, dag nummer två i 5 timmar och tredje dagen började man jobba som vanligt igen. För att lixom komma in i det på rätt sätt.

Som sagt blev inget vettigt gjort igår kväll. Skulle mött upp Tommy och Emelie för ett glas vin eller två, men ingen av oss ville gå ut i vädret. Istället blev det frukt och juice i soffan, detta avnjöts med vinst för Liverpool. En rätt bra kväll ändå!

Idag har jag en konstig känsla i kroppen, men vet inte riktigt varför. Kanske är det nerverna som spökar inför kvällens premiär, nä tror knappt det, är nästan aldrig nervös inför matcher. Är det kanske en ja-det-är-helg känsla som börjat smyga sig på såhär framåt eftermiddagen?! Hmm.. känns inte så heller. Jag får väl avvakta och se om jag kommer på mig själv! Förhoppningsvis är det en bra känsla!

Hoppas verkligen vi vinner ikväll. Är alltid skönt att börja säsongen med vinst. Spelar vi som vi kan och som vi har gjort på försäsongen vinner vi i kväll, utan att tveka. Men det brukar alltid smyga sig in lite nerver i några huvuden, som gör det lite svårare att sepla avslappnat. Ska i vilket fall som bli skönt att serien sätter igång, är trött på försäsong. Dessutom A-plan ikväll! Inte grus som jag befarade, göööööött!

Ses 19.30 ikväll på Österås.... (Ja, Mathias du ska också pallra dej dit)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback