Weekend

Glömde ju helt berätta att jag har klippt mig. Japp, nu är det lugg för hela slanten. Behöll dock längden, ja man kan faktiskt säga längden för det börjar bli långt håret nu. Något är konstigt med mitt hår, där bak växer det som ogräs men framsidan hänger inte alls med, därför var det ett bra beslut att fixa lugg så jag slipper hockeyfrillslooken. Är jätte nöjd, det är skönt när man har haft samma frisör i så många år, Annlouise vet precis vad jag trivs med och inte trivs med och vad som funkar med min personlighet. Hon är bäst! Fick höra på jobbet att jag passade mycket bättre i den nya frisyren för att min gamla frisyr var alldeles för snäll för mig, hmmm jag väljer att tolka det positivt!


Förra gången jag hade lugg, fast är en helt annan frisyr nu.

Jobbar sista dagen för denna veckan idag. Har tagit ledigt i morgon och ska spendera dagen i stadsparken i Lund. Riktigt student valborgsfirande och det ska bli grymt kul, 6:e året i rad nu. Flera tusentals studenter samlas i parken på filtar och soffor (jodå ni läste rätt, vissa köper soffor på loppis och släpar ner till parken) och det spelas gitarr och sjungs sånger och dricks gott vin och man får en riktig feelgood känsla! 


Valborg för några år sen

På lördag blir det match. Missade förra matchen eftersom jag var i London och längtar riktigt mycket till att få spela nu. Vi möter Kullabyggden och jag har ingen aning om vilka det är. Har adlrig mött dem innan, vilket är mycket roligare än att möta tex Osby som vi möter varje år... Jag känner för att göra en riktigt bra match! Lördagkväll blir det 30 års fest. Kusin har blivit gammal som gatan och ska fira hemma i hålan. 

Söndag blir det kalas igen, Dannemannen har fyllt 32, vi har gjort det praktiskt i vår familj och släkt och samlat alla födelsedagar i april, så tar vi allt på en gång och har det gjort sen. Eller gillar vår släkt att ha det lite extra mysigt på sommaren... På kvällen ska jag och pappa på match, MFF-TFF och det blir att sjunga med i klacken!


Dannemannen som fyllt 32

Fullspäckad helg och snart är det måndag. Längtar faktiskt efter en lördag där jag inte har något inbokat!  


Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

sv_ nja jag vet inte, ungefär en månad sen. En kompis köpte precis likadana men dem är på rean, så de kanske är slut :/ KRAM!

2010-04-29 @ 14:00:38
URL: http://westmanshanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback