Dubbelt upp!

Wohoo! Idag ska jag på date. En riktig skvaller date med bästaste Annucka C-lander a.ka Annika Selander. Det var inte igår, ej heller i förrgår som vi sågs senast. Jag längtar alltså tills arbetsdagen är slut och jag beger mig mot Lund.

Jag blev lurad för ett tag sen. Vi pratade om att jag snart fyller år (på torsdag) och då sa Tommy, jaa då blir du 27. Ugh, 27 år... då är jag snart 30 tänkte jag förtvivlat. Jag tyckte också att mitt 26.e år gått väldigt snabbt. Det dröjde ett tag tills jag kom på att jag faktiskt inte varit 26 år ännu. Det är alltså 26 jag fyller och det är ju purungt jämfört med 27. Skönt! Ska faktiskt bli riktigt skoj att fylla år nu när jag bara blir 26.

Blir en hel del firande. På fredag blir det fest hos pappa, då ska vi fira Mathias med som blir 24, stora barnet! Det känns ju som igår som jag tejpade fast dej på en stol med silvertejp när jag skulle vara barnvakt. Grillning står på menyn och det ska bli riktigt gott. På lördag fortsätter firandet hos mamma, lite barhäng och favorittårtan mums! Blir nog en bra helg det där.

I övrigt får jag inte riktigt ihop min tid nu i vår. Det är på tok för mycket som ska göras och det krockar hit och dit. Det är svårt att prioritera och ännu svårare att säga nej. Även fast det är många roliga händelser är det jätte viktigt att få sin lediga tid. Att få ta helg. Här är lite vad som kommer hända i vår:

* MFF nätverksträffar
* Till london och se Arsenal - Man C
* Valborg i Lund, (förhoppningsvis)
* Tatueringsmässa
* SM final Handboll
* Sanktandagar
* Lundakarneval
* Siesta
* Champions league handboll

och för att inte tala om alla seriematcher och träningar och såklart alla mindre projekt!

Puhhh.....

Någon som vet hur man dubblerar sig själv?

Mest längtar jag till i sommar och stugan. Sol, stranden, ett glas vin på verandan, en bra bok, segling, fiska, ja allt som hör sommaren till. Sommar nu. tack!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du ska INTE på tatueringsmässa. Vad är det för trams!! Puss från mamsen

2010-04-13 @ 21:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback