She IS alive!

Ja jag lever! Har bara haft mycket för mig på sistonde, på tok för mycket rättare sagt. Har faktiskt inte haft en sekund över för att skriva här.

Har spenderat helgen i London. Sponsorresa med jobbet. Har varit riktigt najs. Vi flög ner i lördags morse, checkade in på ett shysst hotell och åkte direkt till arenan, matchen Arsenal - Man. C var väl inte den allra bästa, men det är alltid kul att uppleva fotboll live. Efter matchen blev det japansk restaurang. Kocken stod precis framför bordet (man satt i ett C) och stekte och jonglerade med knivar och kastade mat man skulle fånga med munnen, annorlunda och sååå gott! Söndagen började vi med rundtur på arenan med självaste Arsenal legenden Charlie George, sedan blev det shopping i city, eller övriga sällskapet (bestående av mestadels män i sina bästa dar hmrr...) satte sig på en pub och väntade medan jag sprang runt i affärer. Bra uppdelning. Eftermiddagen satt vi på ett fik i solen och bara njöt av sol och VÄRME! Kul kväll med middag på Argentinsk restaurang och sedan fest på hotellet. Även fast kanske inte ressällskapet är det jag hade valt för en privat resa, eftersom alla är män och dubbelt så gamla som mej, hade vi riktigt skoj ihop. Galna gubbar det dära!

Idag är man lite sliten, men är kort vecka, jobbar bara idag och på onsdag och torsdag. Fredag har jag tagit ledigt för att joina alla studenter i Lund och fira lite valborg. Dcok blir det lugnt och jag åker hem på eftermiddagen eftersom vi har match dan efter (kass planering).

Nu ska jag ta en kaffe på nesta, tror det blir mer än en sådan idag hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback