Påskaledigt!

Japp det har det varit. Riktigt skönt att inte haft i gång datorn på några dagar, mina ögon behövde vila från allt vad datorn och internet heter.

Vilken strålande tjusig bloggdesign jag fått dessutom. Det är Josse (lillebrors flickvän) som ligger bakom denna förbättring. Inte för att jag tror att det var någon som trodde att det var jag själv. Josse däremot är riktigt duktig på allt som rör design, smycke, rita, lera, bakelser, ja just allt det som jag själv är ganska värdelös på. Tur vi är bra på olika saker. Varför är det så att man alltid blir mest imponerad av sådant man sjäv är långt i från bra på. Till exempel blir jag helt mållös när någon dansar riktigt riktigt bra, jag förstår inte hur de kan göra sådär med sina leder. Men så är jag ju också själv stelast i världen, något man får ta som fotbollsspelare. Jag blir också mega imponerad när någon kan forma små verkliga saker av lera, marsipan och liknande, bara för att jag själv knappt kan göra en marsipangris som ser ut som en marsipangris och inte bara en klump. Dock blir jag inte så imponerad när Messi dribblar av 3 försvarare för att sedan sätta bollen i krysset. Jag blir klart imponerad och tycker han är en fantastisk fotbollsspelare, men inte på samma sätt, jag förstår lixom att det är möjligt, jag har kunskap om hur han gör (fast jag inte själv skulle lyckas göra om det). Ja nu blev detta långt och invecklat... men men.

Spenderade påskhelgen uppe i stugan, vilket var riktigt skönt. Strålande sol, varmt och bara kvalitets tid. Spelade spel, gick påsktipsrunda, fikade på stranden, klättrade i berg, satt i solen och läste, hade påskfest och hade det bara riktigt riktigt skönt. Glömde verkligheten för ett tag och det var en skön känsla. Sen är ju min familj ganska galen så det blev en hel del sköna skratt! 
















Ledigt två dagar till och jag ska verkligen ta tillvara på dessa dagar. Känns skönt att komma tillbaka till jobbet en torsdag, då vet man lixom att det bara är två dagar innan det är helg igen. 

Nu blir det stan en runda. 

Ciao
 

Kommentarer
Postat av: Josse

Vad kul att du gillar designen! Du får säga till när du tröttnat på den, så kan jag fixa ihop en ny till dig :)

2010-04-06 @ 14:18:43
URL: http://mindedmash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback