Nu då...

Blev ingen blåbärspaj igår då klockan var på tok för mycket. Istället sprider sig doften av bakning i lägenheten nu på morgonkvisten. Medan jag skriver detta gräddas en fin paj, som det ska fikas på utomhus i solen! Åhhh vad jag gillar att vara ledig. Jag vill inte till jobbet imorn!

Har inga större planer för dagen i övrigt. Ska till gymmet och till fotbollsträningen ikväll det är i alla fall klart. Blir nog att åka till lägenheten i Malmö ikväll, dels för att titta till den men också för att jag ska vara på jobbet 7 i morgon... ska på någon föreläsning om effektivt sponsorskap, vilket är det vi jobbar mycket med. Men hur kan man sätta föreläsning start till klockan 7!?!!? De måste vara galna.

Nepp nu känner jag på lukten att pajen snart är klar (eller ser jag det på klockan...)

Ha en trevlig dag, det tänker jag ha!


Kommentarer
Postat av: Mathias

Bara att sätta dig på cykeln och komma hit!

2010-04-07 @ 12:22:28
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback