Naken, stark och vild - vem är du?

Gjorde en liten taggningslek som jag fick på FB. Här kommer lite mer utförligt om nomineringarna till de olika kategorierna:

Tagga
en vän som sett dig full: Här skulle jag egentligen kunna lägga in de flesta av lundavännerna, men valet faller på Timpa, duschdraperier på toa, poker med gossedjurs häst, jûrgen och jûrgen och andra fin fina upptåg.  



någon från din egen barndom: Calle, är ju faktiskt dig jag minns allra mest från mina barndomsår i Växjö. Ni får snart komma hit o party lite igen =)



din bästa vän: Har många bästaste vänner, men den bästa av dem alla är självklart mamma min.



personen med vackrast leende: Fredrik Öhlander, aka Kim Källström, the one and only. Fin fint leende.

 


en person du alltid har roligt med: Annika, en av mina bästaste vänner. Kvittar vad vi gör eller när vi gör det. Det är helt enkelt roligt.



nyligaste tillagda vän: Svår att motivera på annat sätt än att det är den personen jag senast la till som vän =) Niklas



personen med bäst musiksmak: Bäst musiksmak ren generellt är ju svårt att säga, dock är Jakob snäll och låter mig sno bra låtar från hans dator, weeii.



en person som du tappat kontakten med: Jag är ju värdelös på att höra av mig, men denna person är lika värdelös som jag. Dock känns det aldrig konstigt när vi träffas, Sofie



din smartaste vän: Louice, är helt enkelt bara jäkligt smart



lataste vän: Har bara vänner fulla med energi, hehe, eller inte =)

någon du varit kär i: Adrian min första kärlek, var tillsammans nästan 3 år på låg- och mellanstadiet, det är stort!



en vän som gör dig glad: "Kusin" Maria, humor  och alltid en kulig historia på G!



någon som har vackra ögon: Detta var dö enkelt, finns ingen som har så fina ögon som Josse, jag skulle kunna göra vad som för att få dom ögonen.


Min profilbild

din starkaste vän: Här pratar vi inte muskler. Men har man varit med om så mycket som Ozzie har, och ändå orkar fortsätta leva livet och bry sig om hur alla andra mår, då är man absolut min starkaste vän.  



en vän som alltid hamnar i bråk: Kärlek kärlek kärlek bland mina vänner!

som inte är bra på sport: Kära Lillebror, mycket är du bra på, men är vi inte överens om att sport inte är din starkaste sida?



som sett dig naken: Skulle kunna göra denna lista lång, inte på grund av att jag gillar att springa omkring och visa upp mig naken, men spelar man fotboll är det svårt att undvika att andra ser en naken i de gemensamma omklädningsrummen. Posten tillfaller ändå, en utav mina bästa vänner, Elida. Helt enkelt för att jag tror att hon gillar att vara naken =)



en person du trodde skulle få barn före dig: Nä, har alldeles för omogna vänner. Vi får nog barn samtidigt!

en person som vet en hemlis om dig: Hanna, återigen en av mina bästa vänner, och på grund av detta vet hon nog allt om mig, därav en del hemlisar.



den person som är vildast i din kompiskrets: Mimmi, kommer man från Hörby och gillar att slafsa så säger det allt! Love it!


Kommentarer
Postat av: mimmi

hahah, du e som mig linda trots du inte är från hörby :D ja gillar att vi är på samma nivå. puss påre

2009-09-10 @ 11:39:20
Postat av: Kim

Tack för att man vann leende tävling..=)

Det värmer i själen



Kos o klem

2009-09-10 @ 13:00:20
Postat av: ozzie

värmer att läsa det du skriver vännen! verkligen!

2009-09-10 @ 14:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback