Status

Jag skrev ju för ett tag sedan om vad jag ville ha. Här kommer en liten uppdatering. Känns som vissa saker faktiskt är lite svårare än andra...

  • En Iphone Fixat.
  • Nya jeans - så jäkla svårt kan det inte vara att hitta några med låg midja, stuprör och ljusare i färgen... Nja, nya jeans har de blivit, fin fina från G Star (my favorite brand just nu), dock är de mörka, men med låg midja och stuprör.
  • En lägenhet i Malmö, gärna centralt.  Tips någon? Jag är ruskigt kräsen!
  • Varmt och soligt hela hösten. Ja det känns ju kanske lite tidigt att svara på det nu.
  • Nya unga praktikanter på Kvällan nu när vikarierna försvinner. Jajamensan, sportchef Kent har gjort sitt jobb
  • Rutor på magen, gärna 6 stycken men jag kan nöja mig med 4. Suck, säger hon, tittandes på chokladen framför sig.
  • En ny matta i tv-rummet. Spanar för fullt.
  • En liten ängel som sitter på min axel och hindrar mig när jag försöker göra något dumt. Nepp, jag gjorde åtminstonde en dum sak förra veckan.
  • En liten djävul på den andra axeln som ibland får mig att våga mycket mer. Nja, faktiskt inte.
  • En date med Torres. Lever på hoppet.
  • ... och mycket mycket mera roliga saker... Resa bokad till Liverpool, Resa bokad till Vietnam, Stockholms Weekend på G, Fest och de flesta verkar kunna, Ledig alla fredagar september ut, jo men visst börjar hösten ordna upp sig.

 


Kommentarer
Postat av: Mathias

Tycker inte du ska flytta till Malmö!

2009-09-10 @ 21:33:36
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback