Konstnärlig ådra sökes!

Jag har länge velat skaffa en liten tatuering. Det stora problemet är att jag i mitt huvud ser precis hur den ska se ut, men jag kan inte beskriva det. Bra på att rita är jag ju verkligen inte heller (inte mycket till estetisk ådra i mig inte)

Jag kan ju försöka förklara. Tänk er Tingeling i Peter Pan



Då har ni grunden. Dock ska det inte vara så glittrigt-tjejigt-prinssessigt. Det ska vara en form av älva men mer med mina egenskaper. När man se den ska man kunna se att den är kopplad till mig. Vilka egenskaper vet jag inte, det får jag nästan fråga kompisar om, men det ska vara egenskaper hos mig som är positiva som stärker mig.

Ni förstår att jag tycker det är lite klurigt! Någon som kanske känner sig manad att ge sig på en teckning haha!

Ikväll är det lite fest med jobbet. Vi ska käka middag och se Svensson Svensson, förhandsvisning på nöjesteatern. Låter som det kan bli riktigt trevligt.



Det är sommar i Sverige. Lena och Gustav lämnar Vivalla för att bo några nätter på ett idylliskt pensionat strax utanför Malmö. Det skall bli romatniska dagar då de bara skall ägna sig åt varandra. Lena lovar att inte prata jobb- Gustav lovar dyrt och heltigt att inte säga ett ord om sport. Oturligt nog dyker Janne Holmlund, Gustavs store idol från Fotbolls-VM 1974, upp på pensionatet. Till råga på allt är visst ralf Edström och Ronnie Hellström också i krokarna. Verkar det inte även som om pensionatsvärdinnan är lite förtjust i stackars Gustav? Lena upptäcker till sin förskräckelse att det nyförälskade unga paret på hotelelt har problem med troheten, någo som hon omedelbart måste åtgärda. Och vad har egentligen Gustav att göra med konstnären Lars Runke? Det blir en komplicerad vistelse i en mycket trevlig stad.

Kommentarer
Postat av: Mathias

Om jag kunde rita så hade jag ritat en skiss på hur jag skulle gjort den till dig. Vet precis hur den skulle se ut! Ska be josse skissa till mig :)

2009-09-25 @ 09:50:34
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback