Saknar dig redan!

Idag är inte en utav mina bästa dagar. Jag känner mig helt tom och dämpad. Men, ibland måste det faktiskt få vara så. Mitt jobb är bland det roligaste jag kan tänka mig, men även om det är så, händer det ibland saker på jobbet som man inte kan styra över och som är mindre roliga.

Denna vecka har det hänt så. Något jag överhuvudtaget inte kan styra över. Men, det känns jäkligt tungt och trist. Sitter och stirrar på datorn, men kommer ingenvart. Någon som jag tycker oerhört mycket om på jobbet gör sin sista dag på måndag och det känns oerhört tungt. Den personen har motiverat mig när saker och ting har känts stressigt och inte så kul och jag kan lita på personen till 200 procent, när det kommer till arbetsuppgifter och även andra saker. Suck. Just nu känns det som det kommer bli tråkigt ett bra tag framöver att komma till kontoret och inte ta det obligatoriska torsdagsskaffet (som blev lite fler dagar än så) eller de långa mötena då hälften av tiden går till att prata om annat. Suck, suck och riktigt mycket suck.

Nej, kämpa dagen ut, sen hem och ledig i morgon.

Blir inte mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback