Ujujujuj vikken fäst!

Sikken fest det var igår... 04.00 var vi hemma och kröp ner i sängen. Imponerade över att alla hade lagt ner tid och eftertanke på sin utklädnad. Får väl lägga upp lite bilder sen (har liiiiite att välja på, över 200 bilder hade tagits med min kamera, tur man inte har film som förr i tiden haha).

Var riktigt kul att träffa alla kompisar som man faktiskt har försummat på sistonde. Jag hinner ju inte med mellan jobb och träning. Perfekt att samla alla såhär. Extra kul var det att träffa Annika, som jag inte sett på över 4 veckor, och Louice och Jönsson. Jag och Jönsson har försökt hitta tid och träffas sen i våras men det blir aldrig av.
Nu är det dags för fotboll. IFK mot Lund. Måtte de vinna. IFK har inte vunnit en ända match när jag har tittat. Är nog egentligen portad från arenan, men får väl smyga in!

Kommentarer
Postat av: Mathias

Tack så mycket för helgen! Det var kanontrevligt!



Vilken rolig blandning av yrken. Från porrstjärna till björ.. brandman.

2009-09-28 @ 09:27:36
URL: http://fisbook.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback