Don't surprise me!

Jag gillar inte överraskningar. Nä, så tråkig är jag. Jag vill ha fullständig kontroll på vad som händer omkring mig och det går ju inte om någon tänk överraska mig. Det värsta av alla överraskningar är då man vet att någon ska hända men man får inte reda på vad, för det ska vara en överraskning. Uggghh! Det dära klarar jag inte av. Ett bra exempel hände nu i morse. Chefen säger "boka in den 8 oktober, då ska vi i väg på roligheter, men vad kan jag inte säga". Jag är alldeles för nyfiken och alldeles för mycket kontrollfreak för att uppskatta detta. Suck!

Dock gillar jag att överraska folk. När jag var liten, städade jag köket åt mamma, (hela huset orkade jag inte) och när mamma kom hem på eftermiddagen var det skinande rent.  

Dock gillar jag överraskningar som jag inte vet sen innan. Som bara dyker upp sådär oväntat. Till exempel om någon ställer en present på mitt skrivbord, då hade jag blivit glad. Eller om det plötsligt ringer på dörren och in kommer Torres, det hade varit en fin överraskning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback